فواید ماساژ

  • ۰
  • ۰

ماساژور پا

در بدن، عضله‌های پاها بیشتر از هر نقطه دیگری تحت‌فشار هستند و از آنها کار کشیده می‌شود. به همین خاطر، بسیاری از ما کم‌وبیش درگیر ناراحتی‌هایی مثل درد یا گرفتگی پاها هستیم. یکی از راهکارهای مناسب برای حل این مشکل استفاده از ماساژور پا است که شما را از نیاز به سالن‌های ماساژ و ماساژورهای متخصص بی‌نیاز می‌کند، البته اگر مدلی که انتخاب می‌کنید، کاربرد مناسبی داشته باشد. 

تبلیغات اینترنتی انواع ماساژور در سایت دیوار

فواید ماساژ پا

بنا به برخی تخمین‌ها، هریک از ما در طول زندگی‌مان بیشتر از ۱۸۵ هزار کیلومتر راه می‌رویم. حالا اگر به این آمار و ارقام فعالیت‌هایی مثل دویدن، ورزش‌کردن و تحمل روزانه کفش‌های مناسب برای محیط کار را هم اضافه کنیم، می‌توانیم به این نکته پی ببریم که هر روز، فشار قابل‌توجهی به پاهایمان وارد می‌شود؛ بنابراین اگر فکری به حالشان نکنیم، ممکن است در بلندمدت تحلیل روند و حتی آسیب ببینند.

اما راه چاره چیست؟ چطور می‌توانیم از این مسئله جلوگیری کنیم و کمی پاهایمان را آرام کنیم؟ یکی از بهترین راهکارها برای محقق‌شدن این هدف، خرید ماساژور پا است: دستگاه‌هایی که با ایجاد لرزش، ضربه و قابلیت‌های دیگری نظیر اینها، به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای از فشار واردشده بر پاها کم می‌کنند و آنها را آرام می‌کنند.

استفاده از این دستگاه‌ها مزایای متعددی برای پاهایمان دارند:

  • موجب افزایش گردش خون در پاها می‌شوند؛
  • عضله‌های پاها را تحریک می‌کنند؛
  • با تولید هورمون‌های مناسب برای بدن و ارسال آنها به مغز و نیز با کم‌کردن فشار خون، خواص آرامش‌بخشی هم دارند.

همه این موارد در بلند‌مدت، برای سلامت پاها و محافظت از آنها ایدئال هستند.

ماساژور چوبی از بهترین ماساژورهای پا

خرید انواع دستگاه های ماساژ در آگهی رایگان شهر24

ماساژورهای چوبی مخصوص کف پا با آنکه از لحاظ هزینه‌ای بسیار به‌صرفه‌تر از سایر مواردی هستند که در این مطلب معرفی می‌کنیم، نقش مؤثری در کاهش درد و فشار واردشده بر پاها و رفع خستگی آنها دارند. ماساژورهای چوبی بازخوردهای بسیار خوبی در میان مصرف‌کنندگان داشته‌اند.

ماساژورهای چوبی طراحی ساده‌ای دارند، اما به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که وقتی پایتان را روی آن می‌گذارید، قوس طبیعی پاها حفظ می‌شود؛ همچنین برآمدگی‌های آنها طوری طراحی شده است که برای رفع درد و خستگی، به قسمت‌های مناسب کف پا فشار وارد شود. در زیر این ماساژورها، قسمت‌های مخصوصی تعبیه شده‌اند که هنگام استفاده، از حرکت‌کردن ماساژور جلوگیری می‌کند.

 

  • ۰۰/۰۲/۱۶
  • بهزاد ایرانی

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی