فواید ماساژ

  • ۰
  • ۰

از آنجایی که برای اجرای جوشکاری سر به سر میلگرد پارامتر ها و عوال بسیار زیادی تاثیرگذار هستند در صورت استفاده از این روش در هر کجای سازه باید از قوانین و مقررات مخصوصی استفاده شود و هر لحظه کیفیت و اجرای صحیح جوش، تحت کنترل و نظارت دقیق قرار گیرد.

ضوابط و مقرراتی که برای اجرای این نوع جوش وجود دارد به طور کاملاً سختگیرانه تعیین شده است. به طور مثال یکی از ضوابط و مقرراتی که به وسیله مرکز تحقیقات راه و شهرسازی تعیین شده است، این است که در صورت استفاده از این روش جوشکاری، تمامی جوش ها در هر جای سازه باید به طور چشمی مورد بررسی و نظارت قرار گیرد و هیچ جوشی از قلم نیفتد.

علاوه بر این، برای اطمینان بیشتر کیفیت جوش های صورت گرفته، ناظر باید از هر دویست جوش انجام شده، سی عدد از آنها را به وسیله تست التراسونیک مورد بررسی قرار دهد. این ضوابط به قدری سختگیرانه هستند که در صورت وجود یک جوش مشکل دار، ایراد آن جوش حتماً باید برطرف شود، تا جوشکاری مورد تایید قرار گیرد. و در صورتی که تعداد جوش های اشکال دار از ۲ عدد بیشتر باشد، تمامی جوش ها باید مجدد تست شوند و در طول مدت بررسی هیچ جوش جدیدی زده نشود.

در صورتی که  با روش اولتراسونیک، نقصی در جوشکاری دیده شود، تنها لازم است تا جوش معیوب حذف و جوشکاری مجدد انجام شود و یا اینکه میلگرد هایی با قطر های مشابه اضافه گردد.

نحوه اجرای صحیح جوشکاری سر به سر میلگرد

  • ۰۰/۰۳/۲۱
  • بهزاد ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی